OCAK 2025 ASGARİ ÜCRET ARTIŞI - 6 TAHMİN TABLODA || Asgari ücret ne kadar ve yüzde kaç artacak? Tahminler netleşmeye başlıyor! İşte yüzde 25 ila 45 arasında tahmin edilen zam tablosu.
YENİ ASGARİ ÜCRET NE KADAR OLACAK?
Ocak 2024'te asgari ücret yüzde 49,11 artarak 17 bin 2 liraya yükseldi. Temmuz 2024'te geçici bir artış yaşanmamış olup, 2024 yılı yeni asgari ücret yıl sonu enflasyonu dikkate alınarak belirlenecektir.
Asgari ücretteki olası artışlar dikkate alındığında 2025 yılında geçerli olacak asgari ücret hesaplamaları şöyle:
%20 ARTIŞ: 20 BİN 402,40 TL
%25 ARTIŞ: 21 BİN 252,50 TL
%30 ARTIŞ: 22 BİN 102,60 TL
%35 ARTIŞ: 22 BİN 952,70 TL
%40 ARTIŞ: 23 BİN 802,80 TL
%45 ARTIŞ: 24 BİN 652,90 TL
%50 ARTIŞ: 25 BİN 503 TL
İlgili Haberler
Güncel HaberlerS&P Global Ratings'ten Türkiye'ye yönelik analiz ve fon soruşturmasının etkileri
Güncel HaberlerSPK, Odine İncelemesini Tamamladı: 21 Kişi Hakkında Suç Duyurusu ve Lisans İptalleri
Güncel Haberlerİsmailağa’ya yakın Diyanet'ten atılan sözde hoca, deprem bölgesinde bir vakıf daha kurdu: Amaçları din adamı yetiştirmek
Güncel Haberler